BARRANQUISME, DESCENS DE BARRANCS RIALP – PIRINEUS DE LLEIDA

Què és el barranquisme?

El Barranquisme també conegut com a descens de barrancs o canyoning, es una aventura a l’aire lliure. Consisteix en seguir el curs d’un riu de muntanya en aigües totalment naturals, on trobaràs diferents ressalts on realitzarem diferents tècniques de progressió, com: caminar, des trepar, saltar (cap salt obligatori), rapelar o tobogans per pendents naturals.

Què és Barrankisme?

Barrrankisme es una companyia de guies especialitzada en descens de barrancs que amb el seu constant treball en el món del barranquisme és una empresa referent en les empreses de turisme actiu de Catalunya.

 

  • Ens importa molt la seguretat dels nostres clients.
    • Per això som la primera empresa de turisme actiu a Espanya que oferim als nostres clients BOTES especifiques de descens de barrancs.
    • Disposem de vestits de neoprè específics de noi, noia i nens.
    • Material homologat.
  • Tots els guies són titulats.
    • Tots els guies no parem de formar-nos per tu! Tècnics d’esports, Primers auxilis, Clínics específics, Guies interpretadors.
    • ATENCIÓ hi ha guies que no tenen la titulació i a Catalunya és obligatori, tens el teu dret en demanar-les!
  • Grups reduïts. 
    • Donant la màxima atenció i seguretat a cada client.
  • Material homologat de les primeres marques de descens de barrancs, Rodcle, Korda’s, Petzl, Adidas, Seland i NeopreneClean. Pots veure les nostres Xarxes socials i veuràs el material que utilitzem!
  • NO ENS VEURÀS EN PORTALS D’OFERTES MASSIVES.
    • No creiem en la massificació, mal material…
    • La muntanya es per gaudir i no per jugar amb ella.

 3 anys consecutius amb el certificat del portal TripAdvisor, 5 estrelles en Facebook i molts comentaris a la nostra web… Moltes gràcies a tots/es! 

 

Mi pareja y yo somos ratas de ciudad y nunca habíamos hecho algo semejante (aparte de los parques de aventuras en los árboles), así que decidimos iniciarnos con Les Espones… Y fue ¡ALUCINANTE! Una de las mejores experiencias de mi vida. Por otra parte, más allá de que el barranco estaba ideal y bien cargadito de agua, son las personas las que hicieron que la experiencia fuese inolvidable. El valor agregado fueron Olga, Sílvia, “Luigi” y los compañeros del grupo.

Barrankismo ofrece lo que otras empresas no: CALZADO!! Esto no es ninguna tontería, ya que nosotros no tenemos ni botas de montaña, así que esto era algo tan básico como el traje de neopreno.

Florencia F
Tripadvisor

Una puntuación excelente no sólo por lo que significa el barranquismo (que sin duda es una experiencia espectacular), sino también por la previa información telefónica de Olga y la atención y entusiasmo que pone Luixi, nuestro guía! Se ve claramente que es un enamorado de la montaña y consigue transmitirlo en todo momento (te explica el origen de los topónimos, la variedad de fauna y flora que te rodea durante la ruta y la importancia que supone concienciarse para poder respetar el medio ambiente). En todo momento nos hemos sentido seguras junto a un buen profesional. En cuanto al precio consideramos que es adecuado ya que Barrankisme te ofrece un equipo de material completo de buena calidad, transporte y sobre todo se adaptan a tu ritmo, lo que proporciona que disfrutes plenamente de esta experiencia. Por cierto Luixi, volveremos porque no tenemos ninguna foto contigo! Ha sido un placer! 🙂

ARIADNA Y ANNA

100% recomanable!! La meva parella i jo em fet dos barrancs amb en Lluis i ha estat una experiència fantàstica! Es tracta d’una empresa seriosa q busca oferir per sobre de tot qualitat; grups reduits, bon material, gran guia, barrancs espectaculars…que més es pot demanar! Ens ho hem passat genial i ja estem buscant data per repetir! Gràcies Lluis i Olga!! 😉

Sandra Alfonso

Ha sido una iniciación al barranquismo por todo lo alto gracias a Barrankisme!
Olga nos asesoró sobre qué barranco hacer para disfrutar sin sufrir (no iba convencido del todo) y nos lo pasamos genial con Luigi descendiéndolo! Tiene una paciencia de santo y hace que te sientas seguro aunque no hayas hecho nada parecido en tu vida. Trato muy personal. Tanto que había otro grupo de 6 personas y nosotros éramos solo 2, y aún así no nos juntaron y fuimos con Luigi a hacer otro barranco.

El material es de primera, y puedes alquilar botas de barranquismo solo por 4 € más. Ninguna otra empresa lo ofrece y no creo que nadie tenga este tipo de calzado así que eso les diferencia y mucho del resto de empresas.

Otro plus es la gran enciclopedia Luigi! Nos explicó desde la formación geológica de la zona, pasando por curiosidades de algunas plantas (no volveremos a pasar sed si nos encontramos romero), y aprendimos mucho sobre los distintos tipos de buitres. En resumen, ha sido una gran experiencia ir con Barrankisme y seguro que repetiremos con ellos!

Jose F

“Muy recomendable si vas con familia, pareja o grupo pequeño de amigos.”
Fuí con mi chica a iniciarnos al barranquismo y se agradece que trabajen con grupos pequeños, en total fuimos 3 personas y el guía.

Roger Capellas Catarineu

Hicimos el barranco de les Espones con Luis y Silvia y fue genial. Son profesionales, te dan confianza, te enseñan, hacen que te diviertas, y tienen muucha paciencia jejeje. Muy recomendable, repetiremos seguro 😀
(PD: vale la pena gastarse un poquito más y asegurarse una experiencia única)

Sandra Rivero

Vols veure els nostres vídeos? Segueix-nos en el nostre canal You Tube.

Hi han Barrancs de diferents nivells que van des del nivell iniciació fins al nivell avançat, aquí us detallem alguns dels barrancs que realitzem a BARRANKISME, si no trobes el teu barranc ideal posat en contacte amb nosaltres i et donarem la solució: Sierra de Guara, Balears, Pirineus Francesos, Alps, Ticino:  

Necessites més informació?

Barrankisme posa a la teva disposició el servei d’informació i consulta a través de telèfon mòbil (+34) 722 264 334, o per correu electrònic info@barrankisme.com o des de la pàgina de contacto de la nostra web.

Contacta amb nosaltres

Últimes novetats del Blog

No Results Found

The page you requested could not be found. Try refining your search, or use the navigation above to locate the post.